הרצאה: יין ויאנג בתזונה

מרצה: אייל שפרינגר

יין יאנג

בעולם בו ניראה כי מרוב עצים לא רואים את היער, כאשר התמונה התזונתית והבריאותית נדמית כמורכבת להבנה ויישום יותר מאי פעם, כדאי להכיר גישה המאפשרת לעשות סדר בבלאגן.

גם ברפואות המסורתיות דוגמת הרפואה הסינית והאיורוודה הכירו את היתרונות אבל גם את הבלבול הנובע מריבוי מקורות ידע אודות תזונה ואורח חיים. כדי להתמודד עם הידע הרב, מציעות הרפואות המסורתיות את נקודת המבט של היין והיאנג המאפשרת לאחד את כל חלקיקי המידע לתמונה אחת שלמה.

רעיון ההפכים המשלימים זה את זה ויוצרים את כלל הבריאה היווה רעיון מרכזי ברפואות המסורתיות של אירופה ואסיה. המאקרוביוטיקה, גישת טיפול תזונתית יפנית הביאה את הרעיון הזה להבשלה וליישום מלא באורחות התזונה והחיים. מייסדי המאקרוביוטיקה שאפו לחיים של התבוננות, בהם המתרגל רואה את עיקרון ההפכים בכל רגע ובכל תופעה עד להבנה עמוקה ולמימוש של חיים הרמוניים.

בהרצאה אודות "יין ויאנג בתזונה" נלמד על דרכי היישום של תפיסה זו לצורך בחירה בתזונה, שמירה על הבריאות, בהבנת מחלות והגורמים להן ובמפגש עם אופנות תזונה חדשות.
המפגש מלווה בכיבוד קל ברוח ההרצאה.

פרטים:

מועד: 8.11.18, יום ה' בשעה 18:00-21:00
מיקום: מרכז שורשים, רחוב בן יהודה 35 בתל אביב
עלות: 280 ₪ למפגש. 10% למטופלי המרכז לרפואה מסורתית בשיטת TEF, לבוגרי קורס המטפלים מטעם TEF או למגיעים עם בן משפחה
שיעור זה מהווה חלק מקורס "לבחור בתזונה".

המרצה: אייל שפרינגר, מייסד שיטת TEF ומנחה קורס המטפלים בשיטה, מנהל קליני של המרכז לרפואה משולבת משלימה למטופלי סרטן בבית החולים איכילוב וממחברי הספר בישולחיים.

לפרטים נוספים והרשמה:

אייל שפרינגר: 0523904332, [email protected]
יפעת: 0542852681

מומלצי החודש