ליטל אשכנזי-רודד

אחראית תחום פריון ובריאות האשה

ליטל אשכנזי רודד

מטפלת ברפואה סינית עתיקה: דיקור, צמחי מרפא ותזונה מסורתית-מאקרוביוטית. מטפלת במרכז השיקומי "רעות". מתמקדת בטיפול בנשים – מחזור, פריון, הריון וגיל מעבר. בעבר מרצה לרפואה סינית בבית הספר "מזרח מערב", ובבית הספר "מעיינות – מירב".

בת 37, נשואה לאלון ואימא לנח ורננה.

 

הכשרה וניסיון מקצועי:

בוגרת המסלול ללימודי רפואה סינית עתיקה בבית הספר "מזרח מערב"

בוגרת הכשרת מטפלים בתזונה סינית מאקרוביוטית על פי שיטת  TEF בהנחיית אייל שפרינגר

אסיסטנטית של רוני ספיר במשך 5 שנים – רוני הוא ממובילי הרפואה הסינית בארץ, המתמחה בין היתר בפריון הריון ונשים

השתלמות השתלמות מקצועית בסין ב- Hunan Medical College, Huaihua Red Cross Hospital בטווינא, צמחי מרפא ודיקור.

בוגרת הכשרת מטפלים STEMS AND BRANCHES

בוגרת הכשרת מטפלים לגניקולוגיה פריון והריון

בוגרת הכשרת מטפלים YNSA דיקור קרקפת

 

טיפול בנשים – מחזור, פריון וגיל מעבר:

העבודה עם נשים טבעית לי, כשאני מטפלת באישה אני שמה דגש על המחזוריות שלה, כך אני מבינה את הגוף ואת חוסר האיזון שבו. מצבים כמו כאבי וסת, וסת לא סדירה, ליווי טיפולי פוריות לגבר ולאשה, עיבוי רירית הרחם, הפלות חוזרות, ליווי הריון ושיקום האישה אחרי לידה, תופעות גיל המעבר ועוד.

יש כל כך הרבה שניתן לעשות ברפואה סינית ותזונה כדי לאפשר למחזוריות להיות תקינה וזורמת.

טיפול בכאב ובבעיות אורתופדיות ונוירולוגיות:

צברתי ניסיון רב בטיפול בתחומים אלה בבית החולים השיקומי "רעות" משנת 2010. טיפול ב-MS, CVA-טרשת נפוצה, שיקום מאירוע מוחי, שיקום לאחר ניתוחים, ג'יליאן ברה, התמחות טיפול ב-CRPS ועוד.

העבודה בדיקור ובתזונה תורמת רבות להפחתה בעצמת הכאב ולשיפור היכולות המוטוריות של הגוף.

בנימה אישית

ישנם רגעים בחיים בהם את מבינה שעליך להיות ממוקדת. באיך שאת חושבת, במה שאת אומרת ובמה שאת עושה ורוצה בחיים שלך. וגם בכל מה שאת אוכלת. יש רגעים בהם ברור לך שזה צריך להיות מדויק. שהתזונה שלך היא מה שבונה אותך, מה שמאפשר לך להיות במיטבך.

אישה מתחברת לגוף שלה במיוחד מהרגע בו היא מקבלת את הוסת הראשונה, הווסת שכל חודש מופיעה ומשפיעה על חיינו במודע ולא במודע, אנחנו עוסקות בזה ומבינות שלתהליך הזה יש השפעה משמעותית עלינו.

המודעות לגוף מתעצמת עם הרצון להיכנס להריון, עם ההיריון עצמו, ולאחריו. החיבור שלנו לתהליכים בגופנו מתחדד ואתו ההבנה שיש לדייק במאכלים שאנו אוכלות, להתאים את התזונה לכל אחד מהתהליכים הללו – במיוחד אם אלו יוצאים מאיזון (כאבי מחזור, חוסר סדירות בוסת, בעיות פריון, תופעות גיל המעבר ועוד)

הבנה עמוקה של המשמעות שתזונה היא לא רק כמות האוכל או הקלוריות, אלא מזון המותאם אישית בכל זמן נתון. זו ההכנה, תשומת הלב ועוד הרבה תחושות שעולות כאשר מאפשרים לקחת את האוכל להתאים אותו לעצמי ולהפוך אותו למרפא.

בקליגרפיה, הסימנית הסינית של הרפואה – מורכבת מהמילה שמחה עם צמחים מעל. התזונה שלנו בכל הרמות צריכה להיות שמחה! גם אם יש מגבלות הן אט אט הופכות לרצונות… דרך התזונה הגוף יכול להגיע להרמוניה של הקשבה ונוכחות.

ליצירת קשר

לעיון נוסף:

טיפול בפריון ובבריאות האשה במרכז לרפואה מסורתית

מומלצי החודש